Konference – trešā diena

The 1000 dollar challenge – sesija veltīta biznesa lietām.

20130413-225219.jpgIelieku 4 bildītes: “durvju sargi” vienā no šodienas auditorijām, “instrumentu trio” un 2 sākuma pakas bildes: kastes vāks un atvērtas skats. Tajās marsiešu izskata kartona kārbās katrā ir iekšā MAX pudele. Vai šīs pakas būs mūsu tirgos – nepateica, nezinu.

Kims Kārvers – Mārketinga direktors. Nav svarīgi, kas notiek ārpusē, svarīgs ir tas, kas notiek manī. Stay focused and keep going, nothing is going to make me sad. Šodien mēs runāsim par atalgojuma sistēmu. Veiksme ir tas, ko vēlamies mēs visi un tai ir vienkārša formula: izvāciet no galvas visu nesvarīgo un koncentrējieties uz svarīgo un jūs būsiet veiksmīgi. Ir daudz lietu un notikumu, kuri pretendē uz mūsu uzmanību un laiku, mēs katrs izdarām izvēles, kam to tērēt. Kompānija ir izveidojusi maksimāli vienkāršu sistēmu. Fokuss: iemācīt NPK nopelnīt 1000 dolārus mēnesī – sākuma mērķis, kuru ir svarīgi sasniegt ikvienam, kurš vēlas strādāt. Sākot ar maiju būs 3 jauni ienākumos bāzēti tituli: 1000 nopelnīts – Morinda Business Owner, kas sponsorē 5 MBO – Morinda Sales Organization, kas sponsorē 3 MSO – Morinda Regional Executive. Un turpmāk šie tiks izmantoti visām kvalifikācijām. Morinda piedāvā sistēmu, kā to paveikt, kas ir maksimāli vienkārši duplicējama. TruAge System – nopelni 1000 dolārus katru mēnesi!

20130413-225231.jpgViss sākas ar interesentu nosūtīšanu uz mājas lapu, tad privātu sarunu, tad TA skenēšanu, tad pakas nopirkšana – lai vadītu savu AGE un iepazītos ar produktiem. Ja mēnesī pārdod 25 pakas – 1000 dolāri ir garantēti. TryAge Bonuss – nosaukums šīm 25 pakām mēnesī. Tātad – jūs kontrolējat savus ienākumus, iesaistāt cilvēkus sistēmā un sistēma dara pārējo. Tāpēc kompānija piedāvā 1.un 3.soli jau gatavus, mums paliek 2.un pēc tam tālākais darbs ar cilvēku. Mērķis – stabili mēneša ienākumi.

Jau vakar runājām par struktūru: entry point – conversation – advocacy – katrs solis dabiski ved uz nākamo. apjomi un ienākumi aug, virzoties no viena soļa uz nākamo. tā ir nevis “push”, bet “pull” stratēģija – kompānija stimulē ikvienu strādāt, bet nespiež ar sodiem vai kaut ko tādu, kā reizēm dara tīkla kompānijas. Ir svarīgi, lai cilvēki iegūtu pirmo pozitīvo pieredzi un sākumā nepieciešamo informāciju. Pēc tam ir svarīgi, lai viņi produktus lietotu regulāri (CAS), jo tas ir nepieciešams viņu veselībai (un mūsu biznesam arī, protams).

Entry Point: TA system, acquisition pool, 25 packs=1000 dol mēnesī
Conversion: CAS – ikmēneša lietotāju apjoms. kritiski svarīgs solis biznesam, jo šeit sāk veidoties regulāri pasīvie ienākumi. TryPerformanceBonus – jauns bonusu pūls. Vēlāk tiks izstāstīts.
Advocacy: lietotāji un interesenti kļūst par IPC, duplicēšana – viņi kļūst par BO un sāk veidot savas struktūras un savus pasīvos ienākumus. Tas ir ikviena pamatmērķis – ievirzīt savus cilvēkus šajā līmenī. Un tad viņi atkal dara to pašu: EntryPoint-Conversion-Advocacy.

Protams, ir jāpierod pie jaunajiem terminiem. Bet tieši to mēs jau šodien sākam darīt. Brīžam ir grūti noticēt, ka sistēma strādās, jo sevišķi – ja sistēmas kļūst aizvien sarežģītākas. Mēs ejam vienkāršošanas ceļu. Ja būsim fokusēti, sistēma strādās mūsu labā – mūsu mērķu sasniegšanai. Jautājums ir tikai par to, kāds ir mērķis un vai esam fokusējušies tā sasniegšanai. Pārējais notiks pats no sevis.

Ziemeļamerikas ģenerālmenedžeris Dan Hillstrom. Ir 2 galvenās lietas, kas ir jādara VISU laiku, lai virzītos uz priekšu. Ja būs fokuss, veiksme būs. Un jāfokusējas ir uz duplicēšanu, bez tās nav virzības uz priekšu. Kā to nodrošināt pašam un kā nodrošināt, ka pie tā pieturas jūsu komanda?

Vēstures stāsts par Henriju Fordu. Viņi parādīja pasaulei konveijieru, Fordam vajadzēja 12 gadus, lai izstrādātu šo līniju, bet pēc tam… Sākumā tie bija pārsimt auto gadā, kad līnija bija iestrādāta – 300 tūkstoši gadā! Tālāk arī, protams, notika uzlabojumi un tagad Ford ražo vairāk kā 1000 auto dienā – katras 1,2 minūtes laikā 1 fords noripo no konveijiera. Mūsu rīcībai ir jālīdzinās Forda pieejai. Ja šo sistēmu gribam izmantot mēs, tad labā ziņa ir tā, ka produktu kvalitāti un sistēmu nodrošina kompānija, mums pašiem ir tā tikai jārealizē. System and systematic – from dictionary – ko nozīmē. Strādāt sistēmiski ir īpaši svarīgi jaunajiem – parādīt viņiem, izskaidrot, jo – jo ātrāk viņi sapratīs un sāks strādāt, jo ātrāk būs rezultāti. Tie ir neizbēgami, ja pieturas sistēmai.

20130413-225239.jpgDziļāk skatoties, mērķis nav vienkārši pārdot pakas, bet – pārdodot pakas, ieinteresēt un atlasīt potenciālos biznesa partnerus. Ir jākontaktējas ar cilvēkiem, novirzot viņus uz TruAge mājas lapu, lai raisītu interesi un lai viņi paši var paskatīties info sev vēlamā vairumā un tempā. Ja cilvēks to neizdara, viņš nav motivēts rīcībai un ir jādomā, vai ir vērts “uzmākties” un tērēt savu laiku. Mēs varam palīdzēt vai parādīt iespējas tikai tiem, kuriem ir interese. Var runāt arī par iespēju vinnēt sapņu ceļojumu – kas nu kuram ir svarīgs. Ceļojumu galamērķi mainās, bet tie ir un paliks kā daļa no sistēmas. Tas arī ir veids, kā palielināt skatījumu skaitu. Nākamais gala mērķis būs Bora-Bora – vai nav vērts piedalīties? Jo piedalīšanās nemaksā neko – cilvēkam ir tikai jāpaskatās mājas lapas video. Cilvēki var piedalīties vairākas/daudzas reizes, ierobežojumu nav.

20130413-225246.jpgPēc tam, kad kontaktētais cilvēks ir paskatījies lapu un reģistrējies ceļojumam, ļoti svarīgi ir ar viņu sazināties. Jo atgriezeniskā saite ir visa pamatā – tas ir nākamās sarunas pamats. Ko redzēja, ko saprata un ko nē, ko vēl grib uzzināt. Patreizējā statistika rāda, ka 10% no skatītājiem nopērk produktu un no viņiem 30% kļūst par regulāriem lietotājiem. Ja 250 cilvēki noskatīsies video, 25 no tiem vajadzētu nopirkt paku (jūs nopelnāt 1000) dolāru un 7 kļūst par NPK. Un tas nav slikti! Tas ir vidējais rezultāts. Jūsējais var būt vēl labāks, jo darbības aktivitāte un ienākumi netiek ierobežoti. Te rodas nauda! Nauda nāk no pirkumiem, nevis tikai no skatījumiem vai pieteikšanās ceļojumam. Ir jāstrādā gan pie cilvēku ieinteresēšanas, gan pie pirkumiem. Ar savu kontaktauditoriju ir jāstrādā. Visu laiku.

Global Sales Manager – Craig Collier. Mums ir zvanu centri 27 valstīs, kas strādā 12 valodās. Jaunais 1000 dolāru bonuss ir labs sākuma punkts jeb aisberga redzamā daļa. Bet ne tur ir ienākumu lielākā daļa – tā ir “zem ūdens” – pasīvajos ienākumos, ja mēs protam tos sasniegt, izmantojot sistēmu. Var jau cilvēks būt “tirgotājs” un palikt virsūdens daļā, bet vērtīgākā ir apakša. Fast Start Bonus, Uni-Level, Global Bonus Pools. Regulāra produktu iegāde ir šo ienākumu pamats. Mūsu sistēma konsultantiem dod vislielākos ienākumus – kā neviena cita. Mēs izmaksājam 52% no apgrozījuma atlīdzībās konsultantiem (maksimums – 8 līmeņos). 3% no ienākumiem ir Globālajā pūlā – kas ir par lielas organizācijas būvi, 3% – melnajām pērlēm. 250 miljonāri, vairāk kā 20 cilvēki 5 un 10 miljonu dolāru klubā, vakar miljonāru skaits papildinājās par 7, 5 miljonu – par 2 cilvēkiem. Un ikviens ir aicināts pievienoties. Jauns bonuss – TruPerformanceBonuss (aizvieto growth and duplic.bonus).

Training and development team member – Rachel Baird – par jauno bonusu. Sākuma paka ir domāta cilvēku ieinteresēšanai, bet mēs gribam, lai viņi produktus lieto regulāri, tā stiprinot savu veselību. Mēs zinām, ka vislabākie rezultāti ir, ja produktus lieto regulāri, tāpēc jau ir radīta CAS sistēma. Jaunais bonuss ir domāts tiem NPK, kas veido regulāros lietotājus. Un to var panākt caur atgriezenisko saiti un regulāru saziņu ar savējiem. Iesaistot CAS pircēju, būtiski aug konsultanta ienākumi visos līmeņos/veidos. Morinda mēra mūsu sniegumu ar ASQV4 un tāpēc tas ir galvenais skaitlis, ko vajadzētu audzēt, jo līdz ar to aug katra NPK daļa bonusa pūlā.

Kvalifikācija šim bonusam – pašam ir jānopelna 1000 mēnesī, jāpalielina savs ASQV4 par 35% (vecajiem par pamatu tiek ņemts šī gada marta skaitlis). Bonusu veido 2% no pārdošanas apjoma, pro-rata share based on ASQV from generation 4. Begins June 1st.

TruPerformance Car Bonus. 750 dolāri mēnesī auto līzingam, ja izpilda 2 noteikumus: sasniegt un noturēt 30 tūkst ASQV4 mēnesī (trīs mēnešus? – neesmu droša, ka pareizi sapratu termiņu), sasniegt SO statusi 1 reizi kalendāra gadā. Sāksies ar septembri.

Par Morindas piedāvātajiem rīkiem un treniņiem – Buck McMuraay – director of channel development. Šorīt jūs jau sākāt apgūt virkni jaunu terminu un informāciju par jauniem bonusiem, un jaunumi vēl būs. tas ir aizraujoši, paliek tikai mazais jautājums – kā? Kā to paveikt, kā to sasniegt? Treniņi un atzinības (recognitions). Pattern of success. Recognition drives behavior. Pētījumi rāda, ka galvenais iemesls, kāpēc cilvēki pamet organizācijas vai paliek tajās ir – vai viņi jūtas novērtēti. Atalgojums un viss cits nāk pēc tam. Ir svarīgi gan būt novērtētam, gan arī redzēt – kas ir labākie un kā viņi tiek novērtēti, jo tad rodas vēlme viņiem līdzināties, sekot. Rodas pamats pārliecībai, ka tas ir iespējams un, ka es arī tikšu novērtēts, ja to sasniegšu. Skaidra sistēma un paraugi. Tu neesi atkarīgs no citiem – ja izpildīsi nosacījumus, saņemsi solīto – tas ir būtisks Morinda darbības princips.

Morinda Carreer Path. 1) IPC certification, 2) Business Owner Training; 3) AGE Awareness Celebration Trip; 4) Outrigger Trip; 5) Black Pearl Cruise. Kā lietot mājas lapu? Veiksmīgāko NPK pieredze.

1) jauno NPK orientācija – tiks tulkota visās galvenajās valodās – lai jaunie zina, ko un kā darīt. IPC certification. līdz nonākam līdz 1000 dolāriem mēnesī.

Kad tas sasniegts, ikviens tiks aicināts uz pilnas dienas treniņu 2) līmenim. kā veidot organizāciju un komandu, optimizēt darbu… – būs no vasaras beigām.

Kad tas sasniegts – ielūgums uz AgeCelebrationTrip – visticamāk Jūtā. Par to detaļas būs vēlāk. Pētījums rāda, ka piedalīšanās apmācībā palielina retention par 73%, acquisition par 35%. Tas nozīmē, ka 6 mēnešu laikā bizness būs 6kāršojies. Tātad – katram NPK ir 2 galvenie mērķi: iemācīties nopelnīt 1000 dolārus mēnesī un pēc tam – iemācīt to darīt saviem NPK. Kompānija nāk pretī ar visu iespējamo informāciju un apmācību.

Director of global events and recognitions – Tiffany. Nevienai kompānijai nav tādu pasākumu un tik daudz, kā Morindai, jo – ja jums veicas, mums visiem iet labi. Ceļojumi ir domāti arī, lai būtu ko stāstīt par pieredzēto, par kompāniju, par izaugsmi. Par karjeras soļiem no 3.līdz 5. Tie ir globāli un domāti līderiem, lai iepazītos un dalītos pieredzē. Katrs solis ved pie nākamā, pārlekt nevar. 3) – AGE Awareness Celebration Trip – tikšanās ar dibinātājiem, zinātniekiem un slavenībām – notiek ofisā SL, pieejams 1 reizi mūžā, viss apmaksāts 2 cilvēkiem. Tas notiks 21.jūnijā – saulgriežu laikā.
4) – outrigger trip – Taiti. katru gadu. visi izdevumi apmaksāti 2. 5) – black pearl trip – arī 2 viss apmaksāts, ar kuģi – kruīzs. katru otro gadu.

Vēl ir arī citi – ar dažādu apmaksājuma līmeni. ILC – katru gadu bija, bet tagad būs katru otro gadu – nepāra gados. Norises vieta būs vēlāk. Būs vairāk reģionālo pasākumu, kas atbilst vietējai specifikai. Business Leader Summit – invitation only, pāra gados, 1.ceturksnī. 2 viss apmaksāts. Detaļas būs caur valstu menedžeriem. Annual Spring Kick-off Event – visos 6 reģionos, 1-2 dienas, ikvienam pieejams un ieteicams. Rudens kick-off – arī tas pats 3.ceturksnī. Vision Retreat – MSQ4 of 12 months, 4 nights hotel, transfer and meals. šogad būs Šanhajā. ceļš jāsedz pašiem. turpmāk katru otro gadu – pāra gados sākot ar 2014.

Kims atpakaļ. Informācijas šodien ir bijis daudz, bet arī valstu menedžeri gan šodien, gan vēlāk palīdzēs to visu saprast un izmantot. Un saprast ir svarīgi, tāpēc nebaidieties jautāt saviem menedžeriem un sponsoriem.

Promotion līdz jūnija beigām – nopelni papildu 25 tūkstošus dolāru 2 mēnešos. Pašam jānopelna savs TA bonuss, tad kad 1.manējais nopelna 1., es saņemu tikpat, kad otrais – arī tas pats, kad trešais – atkal – matching bonuses – var saņemt 4 tūkst šādi. 1000 tūkstoti saņem 1.kvalificētais Jade upline un Pearl. Tātad – būt pērlei vai augstāk ir ļoti izdevīgi šajā sistēmā, jo saņems 10 tūkstošus, ja 2 izpildītāji zemāk, ja 3 tad 25 tūkstoši. Domāts, lai iegūtu sākuma paātrinājumu. Detaļas būs šodienas workšopos.

MORINDA: one message, one cause, one system, one outcome, one vision. Choose success. It is time to move your Morinda business forward. Mēs saprotam, ka tas nav viegli. Atgriežoties mājās, arī visi vecie aizbildinājumi un problēmas gribēs atgriezties, ierobežojot mūs. Un tikai mēs paši varam to neļaut. Tāpēc jau kompānija piedāvā visas tās iespējas, lai motivētu, uzturētu spēku virzīties uz priekšu. Dzīve ne vienmēr ir viegla un godīga pret mums. Tā satriec mūs, ja ļaujamies. Bet vissvarīgākais ir – ko mēs paši par sevi domājam, ko izvēlamies un kā rīkojamies. Tas nav atkarīgs ne no viena cita. Citi cilvēki vēlas sekoti tiem, kuri ir spējīgi pieņemt lēmumus un rīkoties atbilstīgi tiem. Nevis meklē aizbildinājumus vai vainīgos kaut kur ārpusē. Būt veiksmīgiem ir mūsu katra paša izvēle. Katru dienu un jo sevišķi tad, kad ir grūti, kad kaut kas neizdodas, kad nākas uz brīdi kāpties atpakaļ vai novirzīties. Mēs – kompānijas darbinieki – esam vienmēr gatavi jums palīdzēt, mūsu darba moto ir – darīt visu, lai jūs – NPK – varētu būt aizvien veiksmīgāki. Neviens mēs neesam perfekts, bet ir svarīgi, ka darām labāko iespējamo katrā brīdī. Tieši izejot cauri grūtībām mēs norūdāmies un mācāmies. To ir svarīgi atcerēties grūtos brīžos.

Par izplešanās stratēģiju – Kellijs Olsens – Morinda prezidents. Es zinu, ka daudzi no jums vēl nav nopelnījuši 1000 dolārus mēnesī ar Morinda, bet nu ir iespēja to mainīt. Bet arī jums pašiem uz to ir jābūt gataviem, patiesi jāgrib. Tas ir iespējams, bet “piespiest” sevi strādāt vajadzēs pašiem. Mēs varam dot iespēju, bet nevaram ne iebaidīt, ne piespiest, ne ko līdzīgu izdarīt. Mēs jums dodam sistēmu un rīkus. Mēs būsim priecīgi redzēt Morinda varoņus un čempionus – jūs esat vajadzīgi gan mums, gan savai komandai – kā paraugs tam, ka pozitīvas pārmaiņas ir iespējamas. Mēs ILC tiksimies pēc 2 gadim un kādā statusā jūs tad būsiet? Mēs plānojam nākamo ILC kā lielu panākumu svinēšanas pasākumu. Mēs jums piedāvājam pacelt (ienākumu) latiņu. Pieņemt šo izaicinājumu vai nē – tā jau ir jūsu izvēle.

Analoģija ar kosmisko raķeti. Tas ir milzu cilindrs, kas pilns ar degvielu un kurā kaut kur mazā kapsuliņā tup daži apkalpes cilvēki. Cik enerģijas ir nepieciešams, lai raķeti paceltu gaisā, lai pārvarētu gravitāciju! Pēc tam tik daudz enerģijas vairs nevajadzēs. Arī mūsu darbā ir “gravitācija” un citi spēki, kas “strādā pret mums”, padarot darbu grūtāku. Tie vienkārši ir un ir visiem. Kāpēc daļa tiek ar tiem galā, daļa nē? Atkarīgs no tā, ko mēs domājam. Ja – ka tā nav pārvarama – tad tepat kur esam arī paliekam. Ja zinām un patiesi gribam to pārvarēt, tad tas ir izdarāms. Bet vajadzēs daudz enerģijas. Jo sevišķi – sākumā. Tas nav ne godīgi, ne negodīgi, tā vienkārši ir. Morinda ir izveidojusi raķeti, bet ar degvielu to piepildām paši. 25 pakām mēnesī ir jākļūst par mūsu jauno minimumu. Nevis par neaizsniedzamu sapņu apjomu. 1996.gadā, kad mēs sākām kompāniju, mums nebija nekādas vēstures un pieredzes. Bet mēs izveidojām milzīgu un veiksmīgu kompāniju. Katram ir svarīgi zināt savas stiprās puses un izmantot tās. Mācīties gan no kļūdām, gan no pieredzes, gan no savām, gan citu. Animācija par “white spaces” – ļoti labs! 90% no kompānijas pārdošanas apjomiem nāk no 7 galvenajiem tirgiem, ASV – 6 štati dod 90% ienākumu, Kalifornija – visvairāk, bet arī galvenais apgrozījums ir 6-7 counties. Balto jeb “iespēju plankumu” ir daudz vairāk nekā aizpildīto vietu. Neviena kompānija nav augusi tik ātri un plaši, kā Morinda. Kā tas bija iespējams? Ar mūsu sistēmu, tās vienkāršību un saprotamību, unificējamību. Atšķirības ir tik mazas, cik vien iespējams. The power of one. 93% sales nāk no 45-65 gadus veciem klientiem. Un kā ar pārējiem? Tur ir ļoti daudz iespēju – balto plankumu. Nav pamata runāt par to, ka kaut kas ir “pilns” vai apgūts. Nav! Mums ir visas iespējas augt. What is your TruAge? Izaugsme nāk no ģeogrāfijas, demogrāfijas un konversijas.

Komentāri

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s